Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Fekete kísértés
2017. december 14. írta: Adriana Motta

Fekete kísértés

feketekisertes.jpg

Gábor kezében a laptopján és autós kézitáskáján kívül egy jellegtelen papírszatyor is volt, amikor hétfőn hazaért.

- Mit vettél?

- Hoztam ezt, azt - cinkosan válaszolt. Beleshettem a szatyorba. Basszus! Mindent a szemnek, semmit a kéznek - hozzá nem nyúlhattam a dobozhoz. Komolyan mondta hétvégén, hogy első alkalommal felkeresi a boltot.

Van házassági évforduló, születés és névnapok, és vannak ünnepek, amiket nem jegyzel a naptárban.

Új ágyneműt húztam, gyertyákat gyújtottam és a fürdőszobában kicsíptem magam. Úgy éreztem, mint az első randin, egyszerre voltam türelmetlen és valami érthetetlen okból féltem is.

- Mikor bontod már ki? - kérdeztem két csók között.

- Ráérsz! - hasra fordított. „Vanília extrákkal”, piros muszlin sál töltötte be a kötél szerepét a csuklóm körül. - Nyugi! - betérdelt a combjaim közé. - Ne mocorogj! Fájhat! - Nem engedett ismerkedni az új játékszerrel, úgy hatolt belém. Kemény volt és a vártnál vékonyabb. Az óvatosság mozdulatlanná tett, ám elindultam a csalódás felé, „csak ennyi?”

Azonban a puncim egyre teltebbé vált. - Feszít! - a folytatásra vágytam, de a további duzzadásra a testemben, nem.

- Te akartad! - a nyomás kellemetlen volt, Gábor hangja megkeményedett. Mintha vérszomjat kapott volna, ezt a férfit nem ismertem. Kizárt, hogy a férjem bántson, mégis görcsbe rándult a gyomrom. Megszűnt a nyomás, testem nyugalomba ernyedt, ám hiányzott a kielégülés. Ismét felpumpálta a vibrátort, egyre közelebb a csúcshoz engedte le a ballonját.

- Kéhhrlek! - süket füleknek könyörögtem. A kegyetlenül izgató szexjátékkal megkóstolta az ízét, milyen a nőt látni, miközben tehetetlenül küzd immár az orgazmusért. Feladtam. Remegve vártam a megkönnyebbülést, spriccelős-pisilős élvezetig húzott.

Nem volt vége. Ernyedt elégedettséggel éreztem, hogy önmagának a hátsó bejáratot tartotta fent. Harsogva zuhant mellém a saját gyönyöre után. Mosolyogva azon gondolkodtam, a szomszédok is hallják-e házaséletünket.

Végre kezembe vehettem a mámor többfunkciós  eszközét, pumpáltam egyet, kettőt… - Kidurranhat! - figyelmeztetett a férjem, de kislányként próbáltam ki, mint egy új Barbie-t, nem hallgattam rá. A következő levegőadagnál a ballon megadta magát. Az első brutális orgazmusom után tönkretettem a hiper-szuper kütyüt.

Gábor elnéző mosollyal húzott rá több réteg óvszert és ragasztotta körbe leukoplaszt csíkkal az alján. Jöhetett a második menet…

 

Fotó: Pixabay

Swingerek, párok - szabadon... - itt követhetsz a facebookon

profil.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása