Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bérfeszültség
2017. november 21. írta: mykee

Bérfeszültség

berfeszultseg.jpg

- Drága főnök úr, nem kaphatnék fizetésemelést?

- Kedves Jucika, ez nem így működik.

- Akkor hogyan?

- Dolgozzon jobban! Vagy többet.

- De a munkámra sosem volt panasz és nem állok le!

- Pedig más jobban végzi, többet is kap.

- Ilonkára céloz a főnök úr?

- Például rá. Ő igazán hasznos munkaerő.

- Akkor végezze Ilonka az én munkámat is! Én felmondok!

- Ó, ne olyan hevesen, drága kollegina. Nem szabad így felkapni a vizet!

- Rendben, de vagy emel a fizetésemen, vagy ma jöttem utoljára!

- Ez zsarolás, kedves Jucika! Nem teheti...

- De tehetem! És viszem még magammal...

- Jó, jó, rendben! Legyen akkor havi 200 nettó?

- Legyen! Az már megfelel. Köszönöm! Megyek is vissza dolgozni! Viszontlátásra!

- Viszontlátásra! Az ajtót pedig... Hagyjuk! Ilonka drága, akkor látom, magának is több fizetést kell adnom. Értettem a diszkrét célzását! Nem volt szép dolog, hogy Jucika béremelésénél ráharapott a makkomra az asztal alatt!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása