Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Forró pillanatok
2017. szeptember 22. írta: Sütő Enikő

Forró pillanatok

woman-2548154_1280.jpg

 

 A testem remegése nem hagyott alább, de már nem a hideg rázott, hanem forró érintése nyomán a bennem épülő vágy.

Semmi más nem járt már a fejemben, csak az édes érzés, ahogy érintése végig siklott testemen. Lassan indult lefelé a nyakamon ügyelve arra, hogy bőröm minden egyes négyzet centiméterét megperzselje. Mellemen haladt tovább érintve érzékeny bimbómat, mely azonnal vigyázzállásba vágta magát. Túl kevés időt időzött a felhevült területen, és már ment is tovább a hasam irányába. Egy kört írt le köldököm körül lassan érzékien megízlelve bőröm ízét.

Egyik lábam után következett a másik vigyázva, hogy egyetlen igazán érzékeny pontomat se érintse. A testem bizsergett végig száguldva a gerincemen fájdalmas sóvárgást idézve elő az alhasam tájékán. Nem hallottam semmi mást, csak a víz halk csobogását, és saját ziháló légzésemet. Hagytam, hogy azt tegyen a testemmel, amit csak akar, én pedig élveztem az édes érintést.

Figyeltem, ahogy a forró vízcseppek legördülnek testemen. Imádtam a forró zuhanyt hideg téli napokon.

 

Fotó: Pixabay

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dániel B. Dóka 2017.09.22. 17:54:29

Nincs izgatóbb, mint, amikor egy nő levetkőzik és a hűtő előtt rájön, hogy hideg van!

youtu.be/5ogVT5mpg6c
süti beállítások módosítása