Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Gyors menet Transylvania tetején
2017. augusztus 14. írta: Adriana Motta

Gyors menet Transylvania tetején

hegyek.jpg

Jártál Erdélyben, a Transzfogarasi úton? Pótold mihamarabb, ha még nem!

2000 méter felett nyüzsgő turistaparadicsomba érkeztünk.

Szeretkeztél ilyen magasságban? Én még nem. Induláskor titokban magamhoz vettem az óvszert és egy csomag papír zsebkendőt.

Arra nem készültem, hogy a fahatár felé érkezünk, azaz egyetlen fatörzs nem volt, ami elbújtathatott volna minket, annál több nézelődő, mint karácsonyi vásárban a Vörösmarty téren. Vágytam és akartam az izgalmas, tilos, tiltott, nyílt játékot.

Főtt kukoricát kezdtem majszolni, és lehetetlen helyeken kóborolva "csodáltam a tájat". Gábor értetlenül, de türelmesen követett, és készítette az elmaradhatatlan fotóalbumát. Kutató szemekkel kerestem a megfelelő helyet. A tó felett két dombocskát vettem észre, a kettő között, egyikük oldalánál elbújhatnánk. Nagyszerű! Hogy jutunk oda? Rajtam egy nyári textil félcipő volt, nem túrázni, hanem kocsikázni indultunk. A kiszemelt célhoz köves-kavicsos út vezetett, mint amikor Hófehérke magas sarkú topánban indul a Mount Everestet meghódítani, így nézhettem ki. Határozottan vágtam neki a bizonytalan biztonságú ösvénynek. A páromnak nem hagyván választást, aggódhatott és morogva követhetett a semmibe.

- Levegyem a bugyim? - ültem le kuncogva a célnál egy kőre. Előrelátóan térdig sem érő szoknyát viseltem.

- Lemered? - somolygott rám, de már guggolt is le velem szemben, fényképezőgépét csőre töltve. A fotósorozat titkos családi képeink közé került.

- Van mellettem hely - hívtam, ekkor derengett benne, nem csupán képek lesznek. Őt készületlenül érte. Basszus! Nemcsak szűk volt a nadrágja, még kigombolva is, hanem az alsója slicc nélküli!  Így legfeljebb fél eredményt érhettem el, azt sem könnyen, kizárólag laza csuklómnak köszönhettük.

- Ági, ne szaladj, elesel! Zoli, kapaszkodj apába! - Ilyen nincs! Magyar család tartott felénk a félreeső helyen. Gábor pólóját húztuk tettre kész hímtagja felé..

- Félmunkát ne hagyj abba! - ő nevetett, én próbáltam szemmel verni közel merészkedő honfitársainkat. Gábor tekintetéből ítélve egy-két percre volt szükségünk. Letettem arról, hogy aktussal köszöntsük Transylvania tetejét, a kézimunka nyújtott kompromisszumot. Gábor pólóját, amelynek a leple alatt a tömegközlekedés közepén teljesítettem a meglepetést, a parkolóban zsebembe tett óvszer óvta az árulkodó folttól.

www.swingerkonyv.hu

Foto: Pixabay

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sniper74 2017.08.15. 21:52:08

Ezek szerint te kimaradtál a jóból. :) Ez kellemetlen. :)

Sniper74 2017.08.15. 21:52:11

Pont az nem kapott semmit, aki a legjobban akarta. :) Ez azért nagy szívás. :)

Adriana Motta · http://www.swingerkonyv.hu/ 2017.08.15. 21:55:40

@Sniper74: Este megkaptam a viszonzást, de ez már nem ennek az Egypercesnek a témája, ha szeretnéd, megírom azt is :)

Adriana Motta · http://www.swingerkonyv.hu/ 2017.08.15. 21:59:48

@Sniper74: Pont az nem kapott semmit... Dehogynem, a párja gyönyörét, hisz ez egy kölcsönös játék :)

Sniper74 2017.08.17. 13:35:34

Várom a folytatást! :)
A párja gyönyöre.... nem rossz dolog, ezt aláírom. Én is szeretek örömet okozni, de a végén azért kell nekem is. A szex azért nem egészen olyan mint az influenza: jobb adni mint kapni! :D

Adriana Motta · http://www.swingerkonyv.hu/ 2017.08.17. 14:01:28

Néha a szex lehet olyan, mint az influenza: jobb adni, mint kapni :) Egyetlen kiragadott pillanat szólhat az önzetlenségről, a helyzethez való alkalmazkodás legkellemesebb módjáról. A folytatásig is betekinthetsz megnyugtatóan önzetlen kapcsolatunkba :D
Kellemes szórakozást! :)
szexandhealth.blog.hu/2017/06/03/a_szexirono_hitvesi_agya
süti beállítások módosítása