Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Titokzatos idegen
2017. szeptember 01. írta: Sütő Enikő

Titokzatos idegen

model-1210198_1280.jpg

- Ez nem az, amire kíváncsi vagyok! - felelte az idegen. Tekintetünk találkozott, és láttam benne a vágyat. Az nyilvánvaló volt, hogy ő akarja. Miért ne?

Lehajtottam a fejemet, és minden tapasztalatomat összeszedtem, hogy szempilláim alól egy csábító pillantást vessek rá.

- Akkor mi érdekel? - kérdeztem olyan közömbösen, ahogy csak tőlem telt.

Gyors mozdulattal a falnak szorított csodás ajkai az enyém felett lebegtek. Vártam remegő testtel, hogy megcsókoljon, de nem tette. Ujjait lassan végighúzta felső, majd alsó ajkamon, és tovább siklott az arcomra. Megborzongtam könnyed érintésétől. Ahogy az államhoz ért, megemelte fejemet, így a szánk majdnem összeért. Éreztem forró, édes leheletét bőrömön. Szája lassan közelített az enyém felé. Először az alsó ajkamhoz dörgölte az övét, míg lassan belevont a csókba. Karjaimat nyaka köré fontam, ahogy teljes testemmel hozzá simultam. A csók lassan épült minden pillanatban változtatva intenzitását. Puha harapásokkal kezdődött, mely nyelvünk őrült táncába végződött. Izgalom, és sietség fodrozódott rajtam keresztül tüzes csókja hatására.

Szája lassan lecsúszott az enyémről, és folytatta útját államon, majd lefelé a nyakamon puha csókokkal borítva bőrömet. Amikor visszatért, hogy újra birtokba vegye a számat megláttam szemében a mohó vágyat. Még jobban hozzápréseltem magam. Éreztem erekcióját magamon. Élesen szívtam be a levegőt, miközben az arcán vásott mosoly jelent meg, mielőtt szája újra lecsapott az enyémre.

Kezei vándorútra indultak testemen, míg rá nem találtak melleimre. Felnyögtem az élvezettől, ahogy ujjai mellbimbómat simogatták. Egyik keze tovább folytatta melleim kényeztetését, míg a másik lábam belsején kezdett kalandozni egész addig, amíg el nem érte a bugyim szélét. Ujjai elhúzták a rugalmas anyagot, és gyorsan rátalált csiklómra.

Ösztönösen széttártam a lábamat, hogy jobban hozzám férhessen. Kiszolgált. Hosszú ujjai gyorsan csúsztak belém, miközben csiklómat izgatta. Én pedig hagytam, hogy a gyönyör millió apró darabra tépjen.

- Keressünk valami nyugodtabb helyet! - súgta a fülembe, miközben erekcióját még mindig nekem nyomta.

Egy hangos csattanás térített magamhoz. Zihálva felnéztem, a zaj forrását keresve. Persze, még mindig a gyorsétteremben vagyok, és a titokzatos idegen arra vár, hogy felvehesse a rendelésemet. Zavartan rámosolyogtam, és gyorsan elhagytam az éttermet.

 

Kép: Pixabay

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jugaildi 2017.09.01. 17:26:32

Igazi meglepetés, nem is a történet, nem az írás stílusa, hanem a vége, a csattanó! Tökéletesen jól áll neked ez is, ez a másság! Köszönöm ismét.
süti beállítások módosítása