Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Elfojtott vágyak I.
2017. november 07. írta: Sütő Enikő

Elfojtott vágyak I.

female-864400_1280.jpg

- Látom a szemedben a vágyat - mondta halkan, ahogy lassan közelített felém. - Pontosan annyira akarod, mint én - tette hozzá, és a következő lépéssel már a falhoz is szegezett.

- Nem! - kiáltottam reménytelenül, bár magam is tudtam már, hogy veszítettem. A harcot a testem nyerte, és a józan eszem szabadságra ment. Remegett az egész testem az éhségtől, ami hirtelen rám tört. Még soha életemben nem éreztem ennyire intenzíven a vágyat, és a szükséget.

Kezei gyorsan mozogtak rajtam kiszabadítva a mellbimbómat, míg a másik keze feltolta a szoknyámat derékig.

- Oh, kis szívem nagyon is könyörögni fogsz nekem. És én hallani akarom minden nyögésedet, minden sikolyodat, ahogy kemény farkam beléd tolom.

- Nem, ezt nem szabad! Nem akarom! - ziháltam, miközben tenyerével végigsimított puncimon. Megborzongtam, nyöszörögtem, miközben fejemben visszhangzott sötét ígérete, hogy elvisz oda, ahol sikoltozni, és könyörögni fogok.

Ujjai végigfutottak combomon, majd az egyikkel végigsimította nedvességtől tocsogó résemet. Reszketett az egész testem a vágytól, felnyögtem, miközben vastag ujjai mélyen behatoltak hüvelyembe.

- Nem akarod? - suttogta a fülembe, miközben ujjai dolgozni kezdtek bennem. Lassan, ráérősen építette fel bennem az orgazmust. - Oh, basszus, milyen szoros vagy! - nyögött fel, miközben ujjai mélyen simogatták érzékeny pontjaimat. - Olyan szűk, mint egy szűz. Fogadok, hogy a segged még szűkebb.

Ebben a pillanatban kellett volna megfordulnom, és elrohannom. Azt kellett volna mondanom, hogy én nem ilyen lány vagyok, de a testem nagyon is élvezte, amit kapott.

Feje megmozdult, és fogait kemény, helyes mellbimbómra zárta, míg a másik kezével a fenekemre csapott. Felkiáltottam az öröm, és a fájdalom keveredett, a testem ívben megfeszült, és rázkódni kezdett. Csiklóm megduzzadt, és fájdalmasan könyörgött a megváltásért. Megismételte a mozdulatsort, de hüvelykujja már csiklómat dörzsölte lágyan.

- Kérlek.. könyörögtem szinte önkívületi állapotban, miközben éreztem, hogy a karja újra megemelkedik.

Fojtott sikoly hagyta el a torkomat, ahogy keze újra lecsapott erősen, és tűzcsóvaként száguldott végig rajtam az orgazmus.

Megborzongtam az orgazmus lüktető intenzitásától, és valahol mélyen megdöbbentett, hogy egy ismeretlen nő is lakik a testemben. Az a nő, akinek ez egyáltalán nem volt elég. Még többet akart. Még többre volt szüksége.

- Többre van szükségem - leheltem, ő pedig bólintott, ahogy hátrébb lépett. Tudtam, hogy nem ez a megfelelő hely.

- Tudod, mit akarok. Nem kell mást tenned, mint könyörögnöd érte! - felelte, miközben megigazított magát, és magamra hagyott.

Hogy is van az a mondás? Nézd meg az anyját, és vedd el a lányát? Hát én most jól megnéztem az apját, és talán nem lesz ez olyan szerencsétlen házasság.

Rendbe szedtem magam, és visszamentem az asztalhoz, ahol a vőlegényem, és leendő anyósom már az étlapot tanulmányozták. De én csak leendő apósom hosszú ujjait figyeltem, melyek most az asztalon pihentek.

És már tudtam, mit fogok tenni.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása