Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Titkos barlang
2017. október 10. írta: Várszegi Orsolya

Titkos barlang

titkos_barlang.jpg

- Túl szűk.

- Ne kezd...!

- Sötét is...

- Volt már sokkal szűkebb is, sötétebb is. Tudom, mesélted.

- Jó, de...

- Nincs de! Meg tudod csinálni! Nem is értem ezt a hisztit.

- Szerinted nagyon száraz bent a levegő?

- Viccelsz? Nézd milyen nedves körben minden!

- De, ha közben fájni fog...?

- Neked vagy nekem? Nem hiszem, hogy bármelyikünk is ennyire kényes lenne. Gyerünk, kezd el, képtelen vagyok tovább várni!

- ... és mi lesz, ha bent ragadok? Azért valljuk be, te sokkal kisebb vagy, mint én.

- Nálunk sokkal szélsőségesebb méretekkel rendelkező embereknek is sikerült, akkor nekünk miért ne menne?

- Akkor... megpróbáljuk?

- Figyelj, tőlem maradhatsz itt is, de én bemegyek! Nem azért utaztam 600 km-t, hogy ezt a cseppkőbarlangot kihagyjam az életemből!

 

Fotó: Pixabay

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása