Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Piszkos vágyak III
2017. október 24. írta: Sütő Enikő

Piszkos vágyak III

beauty-2353625_960_720.jpg

Nem szabadna itt lennem. Nem szabadna ezt tennem, mégsem mentem sehova. Legvadabb fantáziáimban sem gondoltam volna, hogy valaha ilyen helyzetben leszek. Olyan hirtelen ragadta meg a csípőmet, hogy fel sem fogtam, mi történik, amikor ajka lecsapott az enyémre.

Ajkaim az övé alatt, és a hőség közöttünk egyre csak nőtt.

Megborzongtam, ahogy a hátamhoz egy másik kemény, feszes test nyomódott.

Ez volt az én személyes fantáziám. És hogyan küzdhet egy nő a saját képzeletével? Két férfi fogott közre. Mindkettő magas, erős, domináns, elszánt. És mind két férfi engem akart.

Fejem hátradőlt a másik férfi vállára, akiről még mindig nem tudom kicsoda. Elölről pedig hevesen csókolt,szinte szétzúzta a számat. A hátsó férfi keze megmozdult a testemen. Annyira élénk volt, annyira forró, ahogy négy férfikéz barangolt a testemen. Szinte felrobbantott az érzés, és sisteregve izzott az egész testem. Nem voltam biztos abban, hogy képes leszek ennyi örömöt elviselni.

- Olyan forró vagy, hogy menten elégünk. - suttogta a fülembe a férfi, aki minden álmom megtestesítője volt.

A hátsó férfi ajka nyakam érzékeny bőrére tévedt, és libabőrös lettem az érintéstől. Éreztem, ahogy tangámból lassan csöpögni kezd a nedvesség. A férfi megragadta a ruhám szélét, és egyetlen gyors mozdulattal felrántotta, miközben a hátsó kezek mellemet izgatták a selyem anyagon keresztül.  Nem tudtam lélegezni, nem tudtam mozdulni, de nem is érdekelt. A férfi ajkai meghódítottak, miközben a másik keze csupasz bőrömön kalandozott. A hátsó férfi megrántotta a lábam, hogy nagyobb terpeszbe kerüljek, majd leereszkedett mögöttem. A férfi mellbimbómat vette a szájába, és harapdálta, szopogatta, míg a másik nyelve a hüvelyembe csúszott. Égtem, olvadtam, szinte már elviselhetetlen volt. Ha abbahagyják, biztos meghalok.

- Drágám itt vagy? - hallottam meg a jól ismert hang csengését, melyet a templom falai visszhangoztak. Mint a hideg víz csobbanása vőlegényem hangja megtöltötte az érzékeimet. A másik férfi lassan visszahúzódott, míg a lelkész megigazította a ruhámat.

Össze kell szednem magam, mert néhány perc múlva megkezdődik a jegyesoktatás a lelkésszel, akinek éhes tekintete megsemmisít.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása