Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Piszkos vágyak IV.
2017. november 28. írta: Sütő Enikő

Piszkos vágyak IV.

masturbation-1907732_1280.jpg

Apám szigorúan megtiltotta, hogy bemenjek a vendégszobába. Hát fogalmam sem volt, mi lehet olyan fene nagy titok, ami miatt ki vagyok tiltva. Itt van az egész család karácsony lévén. A nagyszüleim, a bácsikám, a nénikém, és szinte az összes unokatesóm. Hát ismerhetne már annyira, hogy tudja, ezzel nem fog távol tartani, de megígértem neki, ha ettől jobban érzi magát. Elhatároztam, hát meg is tettem. Kíváncsi voltam apám mit titkol olyan elszántan.

Egy óvatlan pillanatban az éjjel közepén, amikor igen furcsa zajokat hallottam a vendégszoba felől, óvatosan benyitottam. Körbenéztem a félhomályban, és mozdulatlanná dermedtem. A szemem elkerekedett, a szám tátva maradt. Fel kellett volna háborodnom, el kellett volna menekülnöm, hisz apám annyira óvta a szüzességemet, hogy ezt a pillanatot valami ördögtől való gonosz dolognak kellene gondolnom. Ehelyett ott állok földbe gyökerezett lábbal, és bámulom az érzéki jelentet, miközben az unokatesóm a féltestvéremet nézi egy nagyon bonyolultnak tűnő szex pozícióban.

Tudtam, miről van szó, tudtam, hogy hívják, hisz a családban hall ezt-azt az ember. De álmomban sem gondoltam volna, hogy ez ennyire érzéki lehet.

Képtelen voltam levenni a szemem az ágyon fekvő három alakról. A kettős behatolás nyilvánvalóan tetszett a nővéremnek, mert kéjesen nyögött szinte folyamatosan. A tekintetem ismét lefelé kezdett vándorolni a pontra, ahol a két férfi hatalmas szerszáma elmerült nővéremben. Lassan, és nagyon halkan nyeltem egyet, a  szívem zakatolt, a látásom homályosult, a testem remegni kezdett. Annyira erotikus volt, annyira szexi. Éreztem, ahogy a lábam közét elönti a nedv. Összeszorítottam a combomat, ahogy a tűz lassan elöntötte a testemet. Az ajkamba haraptam nehogy hangosan felnyögjek az érzésektől, amik elöntötték a testemet.

- Oh, igen David! Keményebben, durvábban! -  kiáltotta a nővérem.

Nekem pedig az jutott eszembe, hogy én sokkal többet ki tudnék hozni a helyzetből, ha én feküdnék a két férfi között.

Ha én lennék Daviddel? Mindent megtennék azért, hogy lássam az örömöt az arcán. Az ajkamba kellett harapnom, hogy elfojtsam a kiáltásomat, mely kitörni készült belőlem. David hátrahúzta a nővérem fejét, valamit a fülébe suttogott, amitől ő nevét kiáltotta, majd visszahanyatlott a párnára, ahogy a fiúk egyre hevesebben, egyre keményebben kezdtek mozogni benne. Az arcán az öröm, és a fájdalom keverékét láttam.

A testem egy hatalmas orgazmussá vált. Azokban az években,amikor felfedeztem saját testem adta örömöket gyakran fantáziáltam Davidről. De egy sem volt olyan érzéki, mint látni őt, és közben gondolni arra, hogy az én testemet érinti. Nyelve az én mellemen kőröz, ujjai az én mellbimbómat szorítják. Annyira jól csinálta. Kezeim lassan vándorútra indultak saját testemen. Az egyik kezem hálóingem alá csúszott, és mellemet kezdtem vele masszírozni. A másik kezem ujjait pedig magamba mártottam, miközben csiklómon köröztem erősen szinte durván, arra gondolva, hogy én fekszem a nővérem helyén. Az orgazmus gyorsan elért. Próbáltam nagyon halkan szabályozni a légzésemet, és visszanyerni a látásomat, amikor észrevettem, hogy David hátra fordult, és engem figyel.

 

Kép: Pixabay

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása