Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
1002. éjszaka - Szexting
2017. december 30. írta: Adriana Motta

1002. éjszaka - Szexting

szexting.jpg

"Szexting" - mit jelent a szó? A szex és texting összeolvadása, az üzenet lehet sms, facebook vagy érkezhet telefonchat formájában. Dáviddal történt virtuális kalandomat és annak végét korábbi posztjaimban olvashattátok. (www.szexandhealth.blog.hu)

- Szia! - Dávid hangja a mintha a Békás-szoros mélyéről hangzana.

Kiugranék a bőrömből, csillagszórót gyújtanék! Második csengetésre ébred fel, az első messenger hívást hagytam végigfutni, sikertelenül.

Honnan veszem a bátorságot, amint éjjel egykor felhívom a ... ki tudja, mikor történt szakításunk után? Ő engedte meg a kapcsolatunk alatt, hogy bármikor felkelthetem. Bátorság? Nem. Hiány, ami ekkor tör rám. Nem fokozatosan, hetek óta terjengve és gyötörve ér utol.

Befejeztem az aktuális posztomat, lezártam a laptopot, lekapcsoltam a lámpát. Félálomból riadok - Dávid! - elborít az érzés, mintha még mindig egy éteri levegőn léteznénk. Borzongást okoz a vágy, ami érte sarkall, ebből táplálkozik a merészségem.

- Miért nem alszol? - A kérdést hallva nyugalom száll meg, mintha ringatóznék. Rettegtem tőle, hogy félálomban fogadja a hívásomat, majd eszébe jut, nekünk már nem szabad beszélnünk. Az élénk, erős mélybarna hang azonban folytatást ígér.

- Írtam, most fejeztem be.

- Ezért nem hívsz fel. Mondd ki, hogy kívánsz!

- Csak hallgass, mesélek neked! - In medias res! Nem saját gyönyörre vágyom, hanem az ő, száz kilométereket áthatoló duruzsuló-dörmögő férfias sóhajaira, amik a beteljesülését kísérik.

- Hallgatlak! - suttogja. Ha nappal keresem, amikor a sértett büszkesége uralja, szóba állna velem? Kit érdekel?! Behunyom a szemem, a fejhallgatóból érkező hangon kívül nincs másik dimenzió. "Dorombolni" kezdek - így szokta mondani.

- Nem ketten vagyunk, hanem hárman.... - régi vágyát öntöm fantáziába. Még egy nőt csempészek a modern Seherezádé mesébe! - A hasadon ülök, a szádra hajolva nyújtom neked, szophatod a mellemet. - Mély sóhaj, gyorsuló légzés jelzi, átadja magát a pillanatnak és a hangomnak. Behunyt szemem látja, vetíti, amint fallosza teljes erejében pompázik és tenyerével pótolja a megadhatatlant, hogy a bőrünk összeérjen. - A másik nő a csípődnél térdel és nyalogat, szop. Picit a makoddal játszik, aztán hosszan siklik nyelve, a farkad tövéig - folytatom doromboló fantáziámat.

- Nyúljon beléd, ujjazzon meg! Akarom! - hangja lobog a kéjtől, mégis határozottan utasít. - Akarom a sóhajaidat! - utasít tovább. Tudja, hetero vagyok, gondolatban sem viselném el egy nő érintését. Mégis... Képzeletemben nem én nyúlkálok önmagamban. - Megtetted?

- Igen - préselem ki az orgazmus küszöbén.

- Ügyes vagy! - talán ezt mondja. Hangosan, szinte harsogva száll el, szavait torzítják a kísérő lihegések, horkantások, amik az élvezés mélyéről szakadnak fel.

Fotó: Pixabay

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása