Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Piszkos vágyak II
2017. október 12. írta: Sütő Enikő

Piszkos vágyak II

piszkos_vagyak_iib.jpg

 - Itt vagyunk! - kiáltott ki a barátnőm, miközben még mindig bennem volt.

- Mit csinálsz?- sziszegtem dühösen, ő pedig csak vigyorgott az ajtót lesve. Nem is kellett sok, hogy benyisson, és meglepetten figyelje a kis jelenetet. Ekkor barátnőm kihúzta az ujjait, majd a szájához emelte, és nagyon is érzékein lenyalta orgazmusom ékes bizonyítékát.

 - Benne lennél egy kis játékban? - kérdezte kacéran az uramat, de nem kellett válaszra várnom, hogy tudjam nagyon is kedvére lenne. Érzékeltem, ahogy rohamos ütemben növekedik a dudor a gatyája elején. Nem hiszem, hogy volt innen visszaút, így odamentem hozzá, lehúztam a gatyáját, és elé térdeltem. Remegő kézzel fogtam meg a farkát a tövénél, mintha most csinálnánk ilyesmit először. Lentről felfelé teljes hosszában végignyaltam, majd a makkját kényeztettem.

Érzékeltem a mozgást a szobában, de nem hiszem, hogy eljutott a tudatimig mi fog történni. Férjem farkát tövig bekaptam, amikor a barátnőm is csatlakozott hozzám. Két oldalról nyaltuk, majd felváltva szoptuk már hihetetlenül kemény farkát. Kicsit később barátnőm szélesebb terpeszre kényszerítette remegő lábaimat, és befeküdt a lábam közé. Nyelve lustán lassan kezdett játszani a csiklómon. A fenébe. Ez annyira jó volt, annyira forró és izgató. Ütemesen szoptam a farkát minden alkalommal tövig bekapva, majd kihúzva végig nyalva makkját.

Barátnőm pedig szívta, szopta a csiklómat keményen, miközben ujjai már dolgoztak bennem a szopásom ritmusához igazodva. Lassan elveszítettem az irányítást az eszemmel együtt. Férjem meghúzta a hajamat, és kemény ütemben kezdte baszni a számat. Minden egyes lökésével a torkomig hatolva. Amikor majdnem elélvezett kihúzta a farkát, és fordított a helyzetünkön. A barátnőm továbbra is nyalt engem, de négykézlábra állt, és a férjem kefélni kezdte. Az egész szoba visszhangzott a nyögéseinktől, és ziháló légzésünktől.

- Bocs, de mindig ki akartam próbálni, milyen lehet a férjeddel. - súgta a barátnőm, ahogy egymásra omlottunk egy eget rengető orgazmus után.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása