Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hümmögiék 1.0
2017. augusztus 23. írta: Várszegi Orsolya

Hümmögiék 1.0

3.jpg

- Van két színházjegyem a hétvégére. Ráérsz?

- Hááát… öööö…

- Mi az, nincs mit felvenned? Lassan kidől a gardrób oldala!

- Neeeem, dehogy.

- Akkor? Páholyjegyünk van, meglátod szuper lesz!

- Én… izé… még nem…

- Mit nem? Nem voltál még színházban?

- Még sosem szoptam le senkit színházban…

- Nem ezt kértem! Felöltözöl, megfogom a kezed és elmegyünk. Tudod: te meg én. Mi!

- Hmmm…

- Most mit hümmögsz?

- Még moziban is rég voltam, akkor is én vettem a jegyeket. Színház? Nem vagyok vállalható nyilvánosan a pasik mellett.

- Elfelejted, nem vagyok „pasi”.

- Szerintem te nem is létezel, csak az álmaimban.

- Hmmm…

 

Fotó: Unsplash

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása