Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Piszkos vágyak I.
2017. október 03. írta: Sütő Enikő

Piszkos vágyak I.

girls-2218571_960_720.jpg

A blúzom felső két gombjával játszott keze. Lassan kigombolta, miközben folyamatosan tekintetemet kereste. Talán azt várta, hogy megállítsam, de nem tettem. Túlságosan is hajtott a kíváncsiság?

Ahogy szétnyílt az ingem, ujjai lassan kalandozni kezdtek bőröm lágy húsán. Bizsergett az egész testem, és fájdalmasan kezdett lüktetni a csiklóm. Ekkor megláttam szemének elszánt csillogását, ami teljesen felforralta körülöttünk a levegőt. Tudtam, hogy én is akarom, és már nincs visszaút. Lábaim között éreztem, ahogy lázas testem lassan nedvesedni kezd. Kezei már belső combomon kalandoztak, és lágyan cirógatott, én pedig képtelen voltam tovább türtőztetni magam, és hangosan felnyögtem. Kipirultam, ahogy a forróság futótűzként borította el a testemet. Ajka hirtelen lefedte az enyémet, és nyelvét mohón, éhesesen tolta a számba. Megborzongtam az érzés intenzitásától, és megdöbbentem a felismeréstől, hogy még többet akarok.

- Oh, igen, olyan forró a szád. - suttogta, miközben lefelé haladt, és néhány pillanat múlva nyelve már combom belső felén kalandozott, néhány centire csak duzzadt csiklómtól.

Ujjai lassan bugyim alá csúsztak, és csiklómon kezdtek körözni. Lassan, lágyan, néha megnövelve a nyomást. Két ujja belém csúszott, és nyelvével izgatta tovább csiklómat.

Testemet lassan izzadságcseppek kezdték borítani, légzésem durva volt, és szaggatott. Körbenyalta csepegő hüvelyemet, megszívta a csiklómat, miközben ujjai sebességét növelte. A testem olyan volt, mint egy megfeszített íj, és felrobbanni készült. Hátam ívben megfeszült, borzongás futott végig a testemen elindítva bennem az orgazmust. Erősen megszívta a csiklómat, miközben ujjai egyre gyorsabban mozogtak bennem, és hagytam, hogy kitörjön belőlem az élvezet, mint vulkánból a forró láva. Még soha senki ilyen ügyesen nem ujjazott meg.

Még az élmény hatása alatt haldokoltam, amikor a bejárati ajtó csapódására lettem figyelmes.

- Itthon vagy, drágám? - hallottam meg férjem hangját, én pedig ijedtem néztem barátnőmre, akinek két ujja még mindig bennem volt.

  

Kép: Pixabay

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása