Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A méret a lényeg
2017. december 07. írta: Várszegi Orsolya

A méret a lényeg

meret_a_lenyeg.jpg

- Drágám, ne haragudj, de... nekem ez már túl kicsi...

- Kicsi? Ezt hogy érted?

- Kicsi! Így, ahogy mondom! Kicsi és hát... kevés is.

- 15 éve vagyunk együtt, 15 éve csak a tied, te használod. 15 évig jó volt! Most mi történt?

- Láttam a Béláét. Hát kérlek, az hatalmas!

- Te láttad a Béláét? Mégis hogyan?

- Drágám, csak a vak nem veszi észre, hogy neki mekkora van!

- Más is látta?

- Igen, a kolléganőkkel körbeálltuk és úgy csodáltuk.

- Nem szégyelltétek magatokat?

- Képzeld, Mancika a könyvelésről még meg is fogta. Sőt, Pirike ki is próbálhatta. Tudod milyen a Béla: azt hiszi, mert neki van a legnagyobb, már minden nő a lába elé térdel.

- Persze te is...

- Hááát... hazudnék, ha azt mondanám, nem szeretnék én is ekkorát kipróbálni.

- De mégis, hogy képzeled? Mindent felrúgunk, csak mert te nagyobbra vágysz?

- Na de Pistukám! 15 éve! Mikor megismertelek sem volt már új, sőt mások is használták előttem. Kicsi is, lassú is... Épp ideje már, hogy egy nagyobb autót vegyünk végre!

 

Fotó: Pixabay

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása