Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Vágyak szárnyán
2017. szeptember 08. írta: Sütő Enikő

Vágyak szárnyán

people-2589818_1280.jpg

Ott meredezett előttem, és összefutott a nyál a számban. A napfényben még nagyobbnak látszott, készen arra, hogy örömöt adjon nekem. Jól ismert borzongás futott végig rajtam, ahogy lefejtettem róla a csomagolást. Lassan mindkét kezemmel megfogtam, és végigsimítottam teljes hosszában. Olyan vastag volt, olyan selymes. Nyelvemet végighúztam rajta, mert érezni akartam az ízét. Olyan tökéletes volt, minden szempontból belém illett. Elkezdtem lassan mozgatni kezem fel és le, miközben nyelvemmel lustán nyalogattam. Ajkaim közé vettem, megragadtam a tövénél, és keményen megszívtam. Halkan felnyögtem, ahogy megéreztem keménységét.

Húzni akartam az időt, egy picit nyújtani a csodás pillanatot, de tisztában voltam vele, hogy az ebédszünetem véges. Fogaimmal enyhén végigszántottam, és igyekeztem még mélyebbre tolni a számban.

Kivágódott az ajtó, és hirtelen kinyitottam a szemem. Basszus letört a banánom fele! A főnököm állt velem szemben néhány kérdést intézve hozzám, miközben sebesen próbáltam eltüntetni a hatalmas darab gyümölcsöt a számból.

 

Kép: Pixabay

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása