Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bűnbocsánat
2017. december 19. írta: Várszegi Orsolya

Bűnbocsánat

apaca.jpg

- Atyám, meg lehet ezt bocsátani?

- Kezdésnek azt hiszem 3 „Miatyánk” elég lesz…

Swingerklub utáni hajnalon szembejött egy templom, ahova benéztem. Jól esett a csend, a meghitt nyugalom, a régi emlékek, amik gyerekkoromból előtörtek. Csak ültem a tömjénszagú padban, és néztem az örökmécses halvány pislákolását.

Amikor a sekrestyéből előjött a fiatal lelkész és behívott a gyóntatószékbe, szívesen követtem.

Úgy éreztem, ideje megszabadulni a bűneimtől.

- Folytasd, leányom!

- Aztán megtettem.

- Hányszor?

- Sokszor... sok férfival... és nőkkel is.

- Akkor legyen inkább 10 „Miatyánk”, és folytasd onnan, hogy betérdeltél Lili lába közé, miközben a férje hátulról dugott. És ne szorítsd olyan erősen a farkamat, mert nagyon gyorsan elmegyek!

 

Fotó: Pinterest

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása