Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Remény-sugár
2017. október 19. írta: Várszegi Orsolya

Remény-sugár

dekoltazs.jpg

Messziről látom, hogy kiszúr magának, miközben lassan haladok felé, figyelem, ahogy számláz.

Csak egy kis vacsorának valóért ugrottam be a sarki közértbe: túró, tejföl, gyümölcs van a kosaramban.

Évek óta ide járok, ismerek mindenkit, ha nem is név szerint, de őt még nem láttam.

Nincsenek sokan, mégis kapkod, szinte dobálja le a szalagról a vevők áruit, ám amikor én kerülök sorra a fizetéssel, hirtelen visszavesz a tempóból: minden egyes darabot gondosan megforgat, nehogy véletlenül is valami hibásat vigyek haza. Felesleges - mosolygok magamban, hiszen mindig mindent gondosan átnézek, mégis kíváncsian várom mi lesz ebből.

- Milyen szép…. Öööö…. Két… khmm…. Alma…

- Igen, valóban azok - mosolygok rá.

Nem egyértelmű, hogy a saját „almáimra” gondolt-e, vagy a szalagon lévőkre. Csak a vak ember nem veszi észre, hogy nincs rajtam melltartó, úgy meredeznek hegyesen előre mellbimbóim az üzlet hűvös légkondicionálója miatt.

- Akkor én most ezeket eltenném - nyúlok felé, miközben ő még mindig a két almát forgatja olyan gyengéden, mintha az én melleimmel játszadozna.

Kezünk pillanatra összeér, érzem ahogy megremeg, miközben ujjaimmal finoman megsimogatom kézfejét.

- Eltenném! - mondom újra nyomatékosabban, és a mögöttem egyre inkább növekvő sorra pillantok, hogy ő is észrevegye: nem vagyunk egyedül.

- Remélem…. Khhm… remélem ízleni fog!

- Biztos vagyok benne - mosolygok, majd a kijárat felé fordulok.

- Szép estét! - hallom még a hátam mögött, ahogy utánam szól.

- Biztosan az lesz - fordulok vissza és hosszú pilláimat rezegtetve enyhén rákacsintok. - Viszlát holnap!

Még látom, ahogy arcát halvány pír önti el és mosolyogva nyugtázza: holnap is találkozunk.

 

Fotó: Pixabay

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása